Alior Bank to miejsce dla tych, którzy chcą tworzyć nowe standardy bankowości. To miejsce zarówno dla profesjonalistów, jak i dla osób, które dopiero rozpoczynają karierę zawodową. To co nas wyróżnia, to m.in. dynamiczne środowisko pracy, bezpośrednia komunikacja i swobodna kultura organizacyjna. Nasze wartości to: zespołowość, etyka, zwinność i prostota.
U nas masz jak w banku
Autonomię Masz wpływ na to, co dzieje się w firmie. Możesz wdrażać swoje pomysły i rozwiązania.
Nowoczesne środowisko pracy Pracujesz nad nowymi technologiami, które zmieniają rynek bankowości.
Rozwój i stabilne zatrudnienie Możesz rozwijać się w wielu obszarach banku.
Pakiet benefitów Wśród nich znajdziesz prywatną opiekę medyczną, kartę sportową i wyprawki dla dzieci.
Co mówią nasi pracownicy?
Gdzie możesz pracować?
O nas w liczbach
Contact CenterCentrala
Sieć SprzedażyIT Poznaj nas lepiej
Strona kariery
YouTube
Doradzam klientom jak najefektywniej zarządzać finansami firmy i wspieram ich w rozwoju biznesu. Oddział, w którym pracuję, jest jednym z tych w nowym formacie. Został wyposażony w najnowocześniejsze rozwiązania usprawniające obsługę klientów. Jest komfortowo i cyfrowo.
Sławek, Oddział w Siedlcach
Zajmuję się realizacją testów wydajnościowych naszych systemów zarówno tych już obecnych, jak i dopiero wdrażanych. Na co dzień pracujemy w metodyce Kanban i współpracujemy z wieloma zespołami. W pracy doceniam otwartość na nowe rozwiązania oraz wsparcie innych osób z zespołu - zawsze mogę na nich liczyć.
Patrycja, Dział Testów Automatycznych i Wydajnościowych, Pion IT
W pracy korzystam z najnowszych technologii. Pracuję w świetnym zespole - wzajemnie się wspieramy. Bardzo to doceniam. Praca na Infolinii to stale nowe zadania.
Tadeusz, Contact Center
Mam poczucie, że to, co robię, jest ważne i potrzebne. Należę do zespołu projektowego W Punkt . Naszym głównym zadaniem jest uproszczenie komunikacji banku. Praca nad tekstem jest wspólnym działaniem różnych zespołów, dlatego istotne jest, aby patrzeć na dany materiał z różnych perspektyw. Dzięki temu, niemal każdego dnia, uczę się czegoś nowego.
Beata, Departament Relacji z Klientem
Więcej niż bank
4 000 000 klientów
7 000 pracowników
180 oddziałów w całej Polsce
63% naszych menedżerów pochodzi z awansów wewnętrznych
6 lat - średni staż pracy
3 centrale: Warszawa, Kraków, Gdańsk
10 lat z rzędu na podium Forbes i Newsweek